Pendapatan Sampingan Melalui Ebay

Panduan dan Tip Memulakan Perniagaan Secara Sampingan Melalui Laman Web Ebay.Com.

Thursday, October 05, 2006

Kemeriahan DI Bulan Puasa


Selamat berpuasa semua kepada seluruh umat Islam di Malaysia.

Kalau dahulu di Bulan puasa, aku berniaga bazar Ramadan cari rezeki dan duit Raya. Tapi kini aku sudah beralih arah kepada perniagaan melalui internet pula.

Kini aku hanya menjalankan biz aku dengan ebay sahaja. ya ebay....di ebay ianya cun dan melecun, buat keja sekejap sahaja pulangan berbaloi dan berganda. Yang paling best tak Penat, dan ada banyak masa bersama keluarga.

Kat atas tu adalah screen capture Paypal saya dimana urusan jualan yg berjaya dilakukan di dalam ebay.

9/10 sumber pendapatan dan kekayaan adalah berasal daripada PERNIAGAAN.

Siapa yang nak berkursus ebay gan aku silakan sediakan wang secukupnya.

Peace....

2 Comments:

  • At 7:43 PM, Blogger Shahraduan Shaari said…

    Wa'alaikumMussalam...

    Kursus tersebut berkenaan jualan dalam ebay. Kursus itu dijalankan oleh kawan saya merangkap sifoo dan pembekal barangan.

    Saya baru 2 bulan jerkk join ebay ni. Orang baru lah katakan.

    Barang apa saya jual ? itu rahsia bisness

    Banyak perkara jugak kena belajar lagi.

    Try and error...

    Bukan semua saya faham sangat dlm ebay. Ada masalah saya akan merujuk dekat my sifoo.

     
  • At 11:50 PM, Blogger Shahraduan Shaari said…

    Saya ni biasa sahaje...Rezeki anaklah katakan.

    Liku pertama saya di ebay. Akaun kena suspen sebab terlupa bayar fees. ehehehe. Perhh penat juga nak open semula.

    Dekat ebay saya jual barang spek mata jerk...lain barang blom test lagi. Mungkin di kemudian hari bila modal dah besar sikit.

    Saudara sukeri tu saya pun kenal. kami pun biasa ber email-email.

    Kalau ada tip bagus-bagus utk jualan boleh lah kongsi-kongsi.

     

Post a Comment

<< Home